FINDIKLI CIKOLATA SOSLU VISNELI CIKOLATALI KEK


hersey oglumun "anne bugun bize kek yapsana" cumlesiyle basladi.....
nasil bir kek yapsam nasil bir kek yapsam diye netde ararken arkadaslarimin bloglarinda tarifleri asli'nin mutfaginda gordum bu can alici,adiyla saniyla unlu visneli cikolatali keki...tarifi okurken sevgili pelin'in tarifi oldugunu anlayinca hadi hayatim kollarini siva dedim ....peline de buradan ellerine,klavyene saglik demeyi ihmal etmiyorum tabiki de.... :)

 tarifde receteye hemen hemen uydum sayilir ama genetigiyle de oynamadim degil hani....neyse bekleyenlere hemen gelsin tarif....buyrun efendim....


MALZEMELER:
3 yumurta
1su bardagi yogurt
1 1/2 su bardagi toz seker
1 su bardagi sivi yag
1 su bardagi visne
1 cay bardagi cekilmis findik
1/2su bardagi damla cikolata
1pk kabartma tozu 
1pk vanilya sekeri
4yemek kasigi kakao
2 su bardagi un

SOS ICIN:
1 pk hazir cikolata sosu(tr'den almistim)
1su bardagi sut(ben sos koyu olsun istedim cocuklarin rahat yemeleri acisindan)
1/2 cay bardagi kirik findik





YAPILISI:
kekimizi normal kek hazirlar gibi hazirliyoruz(bilmeyenler icin burada)
sadece kekin cirpma islemi bitince cikolata parcasi,findik ve visneyi normal kasikla harca ekliyoruz ve karistiriyoruz..
daha sonra istedigimiz bir kalibi yaglayip unladiktan sonra harcimizi dokuyoruz.(ben kelepceli kalip kullandim).180°isitilmis  firinda pisiriyoruz.
kekimiz firrindan ciktiktan sonra sosumuzu paketteki tarife gore hazirlayip kek ilidiktan sonra uzerine yayiyoruz.(ben sosuma findik da kattim)cucukler seviyor...
sonra afiyetle yiyoruz,yediriyoruz....



Yorumlar

  1. Günaydın Canım, bloglar arasında yorum bırakma ve takibe alma etkinliği başlatıldı 31 Aralık 2015 tarihine kadarı.Hem haberdar edeyim hemde etkinliği desteklemiş olayım dedim. Çok güzel iştah açıcı görünüyor ellerinize sağlık. Takibimdesin bende beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)