COUSCOUS (KUSKUS) PILAVI♥♡♥




Herkese mutlu bir gun diliyorum.gecen gunlerden birinde bir yardimci oyuncu daha vardi benim mutfagimda.eslik ettigi ana yemegin yanina o kadar yakistiki artik favorilerimden oldu diyebilirim.
Ben de bu lezzeti paylasma zamanidir dedim.


Aslinda lezzet birebir arpa sehriye pilavi ile ayni.yapimindaki ayrintilari da kisaca anlatayim.
MALZEMELER:
500gr kuskus
İstediğiniz miktarda kucuk kucuk dogranmis haslanmis sebzeler, misir, havuc, bezelye.....
Tereyagi, siviyagi, tuz, karabiber....
YAPILISI:
buradaki tarifin aynisi ancak, suyunu eklemeden once pilava haslanmis minik sebzelerinizden katiyorsunuz ve afiyetle yiyorsunuz,
Sevgilerle iyi gunler diliyorum hepinize
Selam ve dua ile...


Yorumlar

  1. harika görünüyor, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim pilavlardandır çok yaparım harika olmuş ellerine sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Süper görünüyor,bayılırım.Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nursen begenmene sevindim...sevgiler....

      Sil
  4. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım merhaba..tarıfı not aldım...deneycegım ıns...canım senı takıbe aldım...nefıs tarıflerının takıpcisıyım...bende beklerım sayfama sevgılerımı bırakıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelmemmi devet edersin de en kisa zamanda,tesekkurler ....

      Sil
  5. Pek de sevimli bir kurdalecik konduruvermişsiniz kaşığınıza :) Ellerinize sağlık, çok güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)