OZLEMIN KINA GECESI PASTASI VE KINA GECESI KURABIYELERI

selamlar herkese ...
biraz gecikmis bir paylasim oldu benim icin ama inanin fotograflarin kaliesiz cekiminden dolayi bloga koymak yada koymamak arasi gelgitler yasadim....
ama yine dayanamadim ve sizlere sunuyorum.

insan kendi akrabasinin kina gecesine hem hazirlik yapip hem de davetli gibi hazirlanip katilacaksa zor oluyor tabi bu isler...ozlem esimin yegeni...
ben de kina gecesi cok abartili olmayip aile arasinda dusunulunce kurabiye ve pastasini yapmak istedim.cok da guzel oldu,begenildi ama resimler hayal kirikligina ugratti beni.toparladiklarimla basbasa birakiyorum sizi....


















Yorumlar

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)