cucuklere aksam keyfi......cikolatali puding

bu aksam cucuklerimi unutmadim haftasonu agizlari tatlansin (hic tatlanmiyorya)dedim.
cikolatali puding yaptim...
tarif cikolatali sos tarifim.ben sekeri bir miktar azalttim.siz istege gore iki kati da yapabilirsiniz.....

uzerine de sikma krem santi ve taze cileklerle susledim....
cikolata rendesi ve seker boncuklar da cabasi.....


afiyetle birer cup yedik......ama yarina da kalmadi degil hani....denemek isteyenler evde malzemeniz varsa hemen yapin derim.yarin kahvaltidan sonra size eslik eden tatliniz olsun.sevgilerle ......mutlu pazarlar simdiden....





Yorumlar

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)