ufuk abinin pastasi

sevgili semra yaklasik 1gun once soylemisti esinin dogum gunu icin pasta yaptirmak istedigini..ben de seve seve yaptim tabiki...iyiki dogmus ufuk abi,iyiki semra'nin olmus...arkadasima esinin yasiyla birlikte omur boyu mutluluklar diliyorum....



pastanin tabani sunger kekden olustu.ici buttercrema,disi da seker hamuruyla kaplandi....

temamiz yemek yiyen birinin pastasi olacak bir calismaydi.ortaya boyle bir pasta cikti....

herkese sevgiler,mutlu umutlu yarinlar....





Yorumlar

  1. güzel yapılmış ve emek verilmiş bir çalışma olmuş özellikle de insan figürü çalışırken verilmiş emek belli
    emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ufuk ağbi pastanın üzerindeki mi? bir çekilse pastayı kapaçağız

    YanıtlaSil
  3. Offf çok güzel bir pasta olmuş ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
  4. HARİKA BİR PASTA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar ben geldim:)
    Esprili temasıyla harika bir pasta olmuş.Ellerine sağlık canım.
    Pastayı hazırlayana ve sahiplerine mutluluklar diliyorum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar ben geldim:)
    Esprili temasıyla harika bir pasta olmuş.Ellerine sağlık canım:)
    Pastayı hazırlayana ve sahiplerine mutlu yaşamlar diliyorum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyoorr..:)
    hayırlı kandillerr kardeşimm..
    dua ile..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)