yine yeni beraberiz(KAHVALTI)

selamlar,sevgiler cani gonulden herkese....
ben yine,yeni,yeniden....
gecenlerde dubai guzelimiz emine yine ucus araliginda kendini buralara atti.biz de kahvaltida ailecek bulusalim istedik.
konuklarim kim olursa olsun her zaman ozeldir ilkesine dayanarak yine onlarin damak zevkine gore lezzetler hazirladim.nacizane.....



kahvalti menumde neler mi vardi:
kahvalti tabagi
peynir tabagi
patates pastasi
pazili tava boregi
pesto soslu mozerallali domates kuleleri
(domates tower)
lutenitsa(kahvaltilik) sos
incirli tatli
(tarifleriyle onumuzdeki postlarda sizinleyim)

patates pastasi

peynir tabagi

domates tower

patates pastasi




pazili tava boregi

incirli tatli

prenses emine:)

incirli tatli




Yorumlar

  1. Offf ama yaa,nefiss bir menü hazırlamışsın canım yaa,orda olmak vardı..
    Ellerine sağlık.
    Yiyenelrede afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  2. Bu nasıl bir posttur sabah sabah! Gözlerimi alamadım. Heleki o tava böreği ve domates kulelerinden.. Ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
  3. hangisine bakacağımı şaşırdım canım.hepsi harika.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Günaydınlar olsun ne güzel bir sofra hazırlamışsınız böylee.. herşey çok güzel görünüyor hafta sonu bizde de tam 16 kişi vardı ben ellerimden sıkıntılı olduğum için kızlar herşeyi hazırladılar ama resim çekip çakmediklerini de çok bilmiyorum sanki biri hazırlarken birisi çekiyordu gibi bakarız artık.. güzel bloğuna ve sana kocaman sevgiler bırakıyorum..

    YanıtlaSil
  5. Harika bir gün geçirildiği karelerden besbelli oluyor:)Sefanız olsun canım:)
    Lezzetler tek kelimeyle harikalarrr...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. oleeeeeey güzel bir kahvaltı sofrası gördüm :))
    emeği geçen herkesin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir sofra merakla bekliyoruz tarifleri. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. çok nefis görünüyor hepsi de
    özenle hazırlanmış bir kahvaltı
    hele de böyle muhabbet olunca
    sevgilerimi gönderiyorum sana kocaman
    kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)