benden kisa kisa

HERKESE mutlu günler,sıcak bir yaz,sağlık,sıhhat dolu bir ömür dileyerek başlıyorum postuma.
biliyorum çok ara verdim.ama inanın isteyerek değil.bloguma giremedim annemlerin internetinden.sadece telden takip edebildim ama artık halloldu problem.suanda bile telden yazıyorum.yurtdışı teli olduğu için bunda bile problem yaşadım.yine sizlerle çok sık olmasa da paylasimlarda bulunacağım.
kısaca samsunda annemin yanındayım.buradan giresuna geçip orada tatilime eşimin de bize katilmasiyla devam edecegiz inşallah.çocuklar babalarını çok özledi.ama az kaldı .o da ayın 20Sinden sonra bizimle....
baran biraz hava değişikliğinin kurbanı oldu.3 gündür bademcik iltihabı,ateş,vs ...ile ugrasiyoruz.Allah'im cumlemize sağlık sıhhat versin.kızımız da anneannesine yardım etmek için koşturup duruyor.yukarıdaki videodaki gibi daha neler öğrendi neler....
benden kısa kısa oldu ışte.ama gelmeye çalışacağım yine.hepinize sevgiler....

Yorumlar

  1. Senden haber almak güzel. Hastalığa rağmen tatil eminim güzel geçiyordur.
    Geçmiş olsun, hava değişikliği olacak o kadar. Daha ciddi hastalık durumları olmasın yeter ki...

    YanıtlaSil
  2. memleketinde olmak güzel dir senin için canim.bu arada çok geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  3. maşallah,ellere bak yumuk yumuk ne güzel sardı :)

    YanıtlaSil
  4. Canim cok gecmis olsun. Hava deyisikligine en cocuklar maruz kaliyor ne yazik ki.
    Sabirsiklikla bekliyoruz. Hayirla donersiniz ins.
    Giresuna bizden de selamlar. Esim Giresunlu.Siz neresindensiz.?
    Sevgiler . Hayirli ramazanlar..

    YanıtlaSil
  5. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU DÖN ARTIK ŞEKER...

    YanıtlaSil
  6. Giresun, hayatımın 2 senesini geçirdiğim yer.. Benim için de selam söyleyin oralara ... Tirebolu 42de bir çay için güzelce :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)