selder( yaprak kereviz)corbasi

hepinize guzel ,mutlu,umutlu,neseli ve huzur dolu gunler dileyerek basliyorum postuma.nasilsiniz bakalim gorusmeyeli.ben iyi sayilirim,biraz kirginliklar yasiyorum.havalar hizli degisiyor galiba.alisana kadar epey bir zaman gececek.cok sukur bugunlerimize de.Allah'im bugunleri aratmasin bizlere insallah.
dedigim gibi havalar guzel,cocuklar artik disarilari istiyor.bu yuzden kisa kisa aralar vermek zorunda kaliyorum blogumu guncellemek icin ama buradayim bir yere gitmiyorum,sizleri de inanin takip ediyorum.tabiki sevgili izleyenlerimi de unutmuyorum.yine hepiniz icin guzel ve lezzetli bir o kadar da faydali bir corba tarifiyle karsinizdayim.corbamiz kerevizin yesil yaprakli kisimlarindan.gerci yapraktan daha cok uzu kokleri yani saplari olur.burada  beyaz kerevizi  degil de bu yesil kismi daha cok kullanirlar.maydanozdan daha buyuk saplari ve yapraklari oluyor selderin.buradaki ismi de bu.

malzemeler:

1/2kg yesil kereviz
2ad sebze bulyon
2ad patates
1ad sogan
1dis sarimsak
2yemek kasigi teryagi
tuz,karabiber...

yapilisi:

butun malzemelerimizi yemeklik dograyip corba tenceremize koyalim ve yeterli miktarda su koyup pisirelim.pisince blenderdan gecirelim ve koyu olmussa sicak su ekleyerek inceltelim.ayri bir kucuk tavada tereyagimizi eritip corbamiza yagimizi gezdirip,daha once ayirdigimiz dogranmis kereviz yapraklariyla susleyip sicak servis yapalim.hepinize afiyet olsun.sevgilerle.


bu arada sevgili arkadasimiz selen cake cuisine blogunun sahibesi bir cekilis duzenlemis.cekilis icin yapmaniz gerekenler icin lutfen buraya tik tik

Yorumlar

  1. değişik bir salataymış canım.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. nefis gözüküyor şifa şifa:) bende salatasını yapıyorum bu sapların.. ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canim bu kirginlikla nasil basa cikilir bilmiyorum. Surekli uyusam diyorum hic kalkmak istemiyorum..
    Insallah cabuk gecer canim.
    Bu kerevizi merak ediyorum hep ama bir turlu yapmak nasip olmadi. Tadi nedir ne degildir bilmiyorum .
    Eline saglik olsun canim. Guzel gozukuyor corba.. Sifa niyyetine su bahar carpmasina iyi gelir insallah..
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil
  4. bende çorbasını hiç yapmadım ama lezzetini duyuyorum :) ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Çok sağlıklı bir çorba olmuş. Nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun canım.Çorban muhteşem olmuş.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)