muzlu kek ve haftasonu domain puyenbroek wachtebeke

hepinize mutlu,huzurlu,umutlu ve ugurlu guzel bir hafta dileyerek basliyorum yazima.pc gun gectikce iyilesiyormu ne anlamadim ama benim icin bu size yakin olmam icin onemli tabiki.bir onceki postumda da soylemistim ozluyorum yaaaaa.inanin ozluyorum.bazen cepten kontrol ediyorum disarida iken ama olmuyor pc gibi.biran once eve gideyim de blogcanlarim neler yapmis goreyim diyorum.bu aralar da havalar okadar mi guzel olur.bize bahar geldi. turkiye'de de iyiymis haberleri aliyorum.icimiz kipir kipir,izne de az kaldi.hadi bakalim safak 3ay.haziranin sonu ordayim Allah izin verirse.
gelelim konumuza.haftasonu biraz hareketli gecti.cumartesi evde temizlik,camasir,yemek vs.....pazar gunu gidecegimiz piknik icin hazirlik.ben pogaca ,patates salatasi ve muzlu kek yaptim.muzlu keki blogcanlarimda hep gorup de merak ediyordum.baktim evdeki muzlar yenmiyor ne yapayim muzlu kek.tarif buradan alinti.arkadasimin da ellerine saglik.

malzemeler:

1su bardagi toz seker
2ad yumurta
1/2su bardagi sivi yag
1/2su bardagi sut
3ad muz(yarim limon suyuyla ezilmis)
1tatli kasigi tarcin
1pk vanilya
1pk kabartma tozu
2 su bardagi un

yapilisi:

muzlari catalla ve limon suyuyla iyice ezin.yumurta ve sekeri iyice cirpin ve butun sivilari ekleyip cirpmaya devam edelim.ezilmis muzu ekleyip cirpalim ve unlu kuru malzemeyi de ekleyelim.yaglanmis ve unlanmis kek kalibina dokup 170°soguk firinda yaklasik 40dk pisirelim.tabiki sizin firininizin pisirme suresi farkli olabilir.kurdanla kontrol edin.gercekten cok lezzetli kuru olmayan nemli bir kekiniz oluyor.yiyenlerden gecer notunu da aldi.deneyin tavsiye ediyorum.afiyetle.
eveeeet bu muzlu kek pazar gunku gent'deki  domein puyenbroek wachtebeke'deki aile piknigine katildi ve yenildi.cok guzel bir gun gecirdik.cok buyuk ve dogasina hayran kaldigim bir parkti.hava yayla havasi gibiydi.gunes tepede yakiyor sizi;ruzgar da pufur pufur serinletiyor.tek kelimeyle muhtesemdi.tertemiz nefesler alip oksijen depoladik.yedik,ictik,gezdik,yakan top oynadik,aciktik,guneslendik,yuruduk,yorulduk ama en onemlisi coluk cocuk hepimiz mutlu olduk.bu resimler de oradan;ikindi yuruyusunden.doga bize goz kirpiyordu,ben de sizler gibiyim diyor ve mesajlar veriyordu.

bu ugur bocegi hepimize ugur getirsin insallah.

golgeler,golgeler,golgeler
ben,gulhan,yuksel abla,elmas abla,serpil,hatice,necla.

muhtesem ve renkli:maviyesil

karisik.....

hareketli....

derin.....


uzun........

yuksek......

dinlenik.....

adim adim......

durgun.........


isil isil..............

bagli......

cocuklar durmadi hic.oyuna doymadilar.

mutluluk bu olsa gerek.....onlari boyle mutlu gormek.

bahar geldi....

icimize doldu........

aksaminda bizi boyle ugurladi bu cicek bahcesi......
ozel ve guzeldi......



Yorumlar

  1. Canim benim resimlere daldim gittim. O uzun agaclarla uzun yola baktim durdum. O agaclari yaz ayinda sık yaprakli halini duşusndum. Bana bir diziyi hatirlatti Kinali kar dizisini. O dizideki o agacli yolu cok sevmistim.
    O yolda yurumek hayala dalmak ne guzel olur.
    İmrendim simdi ya..
    Piknik guzel olmus. Bizde gittik bu gun nasil guzeldi disarisi gelesim yok eve..
    Eline saglik olsun bu guzel kek icin o harika resimler icin. ozellikle de beni alip giden o uzun yol icin..
    Bende ozluyorum sitemi disaridan eve gelir gelmez ilk isim sitemi kontrol oluyor.
    Cok baglandik bir birimize.. Ne guzel dostluklar kuruldu ozlenir tabi ki..
    Canim benim kocaman sevgiler gonderiyorum..

    YanıtlaSil
  2. kek harika kabarmış. Parkınıza ben de bayıldım.Doğa resimlerini izlemeyi seviyorum.Hepsi çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. Pasta da, manzara da, piknik de kıskandırdı beni yani :)) harika bir gün geçimişsiniz, hep böyle güzel günlerle dolu bir hayat dilerim, sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. içim açıldı canım arkadaşım.ne güzel bir gün olmuş .doğa ile iç içe.bayıldım.kek te şahane.ne kadar hoş bir parkmış burası.seni de görseydi ya....
    size de sıcacık ve güzel bir hafta diliyorum.kocaman öpücüklerimi kabul et ...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Canım gerçekten çok güzel biryermiş. Ne güzel eğlenmişsiniz. Çok özendim, piknik yapasım geldi benimde :(
    Bu arada kek nefis görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık.Çok güzel görünüyor.Nergislere bayıldım.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Keke mi hayran kalsam fotoğraflara mı bilemedim (: herşey mükemmel arkadaşım.

    YanıtlaSil
  8. kek harika olmuş çok da güzel kabamış eline sağlık canım.. çokda güzel bir gün olmuş.. sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. ne güzel fotoğraflar bayıldımmm piknik yapasım geldi:)
    kek te çok güzel görünüyor.
    keke hiçbir zaman hayır demem.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. park harika bayıldım.kekte enfes olmuş canısı...öpüyorum çok...

    YanıtlaSil
  11. Resimler ne de güzel çıkmış, çok hoş vakit geçirmişsiniz.Bu arada muzlu kekte hoş bir tarifmiş,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Ne guzel bir post boyle,, orada olmak istiyor insan.. Hele çigdemler ne hoş acmislar cok severim,
    Muzlu kekide oyle :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. fotoğraflar çok güzel,özellikle de uzunnnn upuzun ağaçlı olanlar.Kek de öyle güzel görünüyor ki,canım çekti, elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)