Ece'nin sürpriz dogumgünü kurabiyeleri,ve fahriye ablamin gün masası


hepinize mutlu,huzurlu,sevgi ve umut dolu bir hafta diliyorum.Bu hafta sonu bayağı yoğun geçti.
Ecenin doğumgünü kurabiyelerinden başlayalım.geçende burada yayınladığım kakaolu kurabiye tarifi ile yapıldı.daha sonra da şeker hamuru ile kaplandı.surpriz yapalım hediyemizin yanında değişiklik olsun dedim.iyiki doğdun Ece naz.hep mutlu ol olurmu.hediyelerini begenmissindir umarim minik cadi.dogum gunu cocuklara ozel bir yerde sadece cocuklar icin oldugundan biz buyukler yoktuk.
evet bu minik cadi ece naz


gelelim gunumuze.
cumartesi fahriye ablamizda günümüz vardı.onun masasından bazı kareleri paylaşıyorum.aksam oldugundan ve kaliteli isik olmadigindan fotolar guzel cikmadi.ama ben israrla paylasmak istedim sizlerle.inanın masanın zenginliğiyle yemeden doyduk hepimiz.güzeldi ve ozeldi.çeşitler boldu.çok da kalabaliktik.ama o kadar bereketliydiki 3 gün sofrası daha agirlardi.
Hele bir börek vardiki bastaciydi masanın.en yakın zamanda tarifini alip sizlerle paylasacagim.
menuyu sunlar olusturuyordu
yesil mercimekli acili gisir
kabak mucver
arpa sehriye salatasi
mantarli borek
lahana sarmasi
sebzeli tart(benden)tik tik
sahane acma borek(ben koydum ismini ogrenene kadar)
sigara boregi

revani;santi esliginde
ve gecenin yildizi
aglayan pasta
fahriye ablacigim ellerine ,kollarina,heryerlerine saglik hayatim.bizede afiyetler oldu.muhabbet guzeldi,ortam sicakti.cok guzel bir aksam gecirdik.
hepinize sevgiler sevgili blogcanlarim ve izleyenlerim.







Yorumlar

  1. Tatlı cadı annesi bu.doğum günü kutlu olsun Ece nNazın.nice uzun ve sağlıklı ömürler canım benim.Fahriye ablan döktürmüş valla.o ağlayan pastayı bende yapıyorum vallahi harika...
    iyi bir hafta diliyorum.kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel olmuş. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  3. Ece Naz'a mutlu yıllar,kurabiyeler çok güzel süslenmiş,elinize sağlık.Gün sofrasıda harika...

    YanıtlaSil
  4. Yasınız hayırlı olsun mamalarda harika ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  5. bütün emeği geçenlerin ellerine sağlık.

    kurabiyelerde çok ciciş sahibi gibi:) mutlu yıllar ecenaz'a..

    YanıtlaSil
  6. Dogum gunu kutlu olsun. Hayirli evlat olur insallah.
    Ben bu gunlere bayiliyorum .. Harika lezzetler varmis.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. iyiki doğmuş:)herşeyde çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  8. Mutlu yıllar küçük hanıma!

    YanıtlaSil
  9. iyiki doğdu canım
    sağlık sıhhat huzur dilerim
    :))

    YanıtlaSil
  10. Tüm tarifler harika... Kurabiyeler ise cok basarili.. Ellerinize saglik.. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)