zeytinyagli fasulye

cafebiscuitje

cafebiscuitje
efendim zeytinyaglilarin krali bence.kralicesimi deseydim acaba.lezzetine doyum olmaz.masada aninda tukenen yiyeceklerden biri.zeytinyagli fasulye.
malzemeler:
750gr fasulye
3ad sogan
2 ad domates
3dis sarimsak
1 1/2 cay bardagi zeytinyagi
1kesme seker
tuz
yapilisi:
fasulyeleri yikayin ve ortadan ikiye uzunlamasina dograyin.ama fazla kisa olmasin.(ben ince fasulye kullandim)tenceremize alalim.uzerine soganlari yemeklik dograyalim,domatesleri kup dograyip ekleyelim.sarimsaklari da atalim icine.tuzunu ve sekerini yagini  katip tencerenin agzini kapatalim;once kaynayana kadar harli ateste,daha sonra da kisik ateste yaklasik 1-1.5 saat pisirelim.afiyetle yiyelim.

Yorumlar

  1. her gün olsa yerim canım.çok severim.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle, ayagini çek tam üstüne basin :p "zeytinyaglilarin krali", ba-yi-li-yo-rum !!! ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu tabağı böylece alıversem de koysam soframa:)
    Ellerine sağlık canım,kral mıdır kraliçe midir bilemem ama,sofraların baştacıdır zeytinyağlı fasülye..
    Mutlu akşamlar diliyorum..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  4. Çok severim nefis olmuş ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  5. benim wazgeçilmezim...
    haftada mutlaka bir yada iki,yapmassam aklım kalır:)
    ellerine sağlık canım..
    nefis görünüyor..
    muhabbet ve dua ile...

    YanıtlaSil
  6. bende çok severim..ellerine sağlık...bloguma uğrarmısın canım mimledim seni

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)