elizan'in 1 yas pastasi

bundan 10 gun once elizan'nin annesi nesrin hanim beni aradi.ve kizlarinin dogum gunu icin seker hamurlu pasta yaptirmak istediklerini soyledi.pastanin nasil olacagi konusunda da anlasinca seve seve kabul ettim.canim hocam ilham kaynagimdi yine. iyiki varsin nesrincigim.pastayi yaparken  her asamasinda aklimdaydin.sevgilerimi kabul et.


pastanin icerigi sade sunger pandispanya+cikolata ganaj+cikolata parcalari+muz dan olustu.



ben nesrin hanima beni sectigi icin tesekkur ediyorum.elizan'a da nice mutlu,huzurlu,ailesiyle beraber omur boyu guzel ve saglikli bir hayat diliyorum.
pastanin da olmuslugunu sizlerin yorumlarina birakiyorum.herkese sevgilerimle.



Yorumlar

  1. Gayet güzel olmus...tebrikler. Bende kendimi her zaman Nesrini tanimaktan dolayi sansli görenlerdenim...sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  2. Masallah elinize saglik harika olmus. Bu seker hamurundan olan tatlari merak ediyorum. Hic denemedim malesef.
    Kucuk melegin dogum gunu kutlu olsun.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)