soya soslu tavuk gogus

cafe biscuitje


cafe biscuitje
 tekrar merhabalar.bugun hayatimda yedigim en lezzetli tavuk yemegini yaptim.yanlis anlamayin tavugun gogsunden yapilmis tavuk yemekleri arasindan.beni taniyanlar bilir tavukla pek aram yoktur.hele gogus eti biraz serttir ya.onu pek nadir yerim o da guzel pismisse
gel gelelim bugun yaptigim bu tarife.belki cogunuz aaaaaa bunumu ilk defa yedin? diye sorarsiniz.gercekten bunu ilk arkadaslar.yalanim yok.
soya soslu tavuk.bloglari gezerken burada rastladim.baktim elimdeki malzemeler de bu tarife uygun hadi bakalim dedim.
malzemeler:
2tavuk gogus eti
3yemek kasigi soya sosu
3yemek kasigi nisasta
3yemek asigi sirke
1tatli kasigi karbonat yada kab.tozu
tuz karabiber pul biber kekik
1cay bardagi sivi yag(ben daha az kullandim)
yapilisi:
sivi yag haric butun malzemeyi karistirip 2-3 saat buzdolabinda dinlendirdikten sonra tavada kizdirdigimiz sivi yagda karistirarak kizartiyoruz.sicak servis yapiyoruz.bildiginiz lokum oluyor.afiyet olsun hepinize.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)