pudingli kurabiye

cafe biscuitje
cafebiscuitje
pudingli kurabiyeyi bilemiyorum kac yil oldu yapmiyali.bekardim ve de bundan sanirsam 10yil oncedir.vay be ne kadar cok olmus.tarifin kaynagini hatirlamiyorum.ama ozamanlar internet cok yaygin degil tabi.arkadasimdan almis olabilirim zannimca.
her neyse ben de bu kurabiyeyi yapmak ve sizlerle de paylasmak istedim.begeninize sevgilerimle.
pudingli kurabiye
malzemeler:
250gr tereyagi(margarin)
4yemek kasigi yogurt
1pk kabartma tozu
2yemek kasigi seker
yeterli miktarda un
ici:
1pk kakaolu puding
2su bardagi sut
yapilisi:
pudingimizi sut  ile beraber hazirliyoruz.sogumaya birakiyoruz.butun malzemeleri karistirip kulak memesi yumusakliginda hamur elde ediyoruz.ceviz buyuklugunde parcalar koparip hamuru avuc icimizde acip ortasina yeterli miktarda puding koyup hamuru kapatip yuvarliyoruz ve yagli kagit serili tepsiye diziyoruz.180°isitilmis firinda uzerleri hafif pembelesinceye kadar pisiriyoruz.sogumaya birakip daha sonra pudra sekeriyle susleyip servis yapiyoruz.cay veya kahve yaninda afiyetle yiyoruz.

Yorumlar

  1. offf.yanında çay nasılda gzel gider canım.kurabiye nefis olmuş.ellerine sağlık.ayrıca dünki yorumun için de ayrıca teşekkür ederim.öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  2. hmmm nasilda güzel göünuyor !!
    Ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)