musakka ; bezelyeli pilav esliginde


cafe biscuitje


cafe biscuitje


cafe biscuitje
hava o kadar guzelki bugun biraz kendimizi disari atalim cocuklar da oynasin kudursun biraz dedik.ogleden sonra kizlarla anlastik.birseyler yiyip parka gidecegiz.
once esimin yemegini hazirliyayim dedim.
patlican musakka ve bezelyeli pilav yaptim alelacele.yaninda da cacik.nasil menu.corba yok demeyin dunden corbam var.
gelelim tarife(gerci hemen hemen butun kadinlar biliyordur.ama paylasmak istedim iste)
pilavimda bir ozellik yok sadece 1 su bardagi taze bezelyeyi once yagla kavurup pirincleri de kavurup pisirdim.
musakka:
malzemeler:
2 ad patlican
4ad carliston biber
200gr kiyma
1ad sogan
1yemek kasigi salca
tuz karabiber
2dis sarimsak
2corba kasigi tereyagi
 4-5 dal maydanoz
yapilisi:
patlicanlari alaca soyup kup kup dogradim ve kizarttim.biberleri de ince ince dograyip kizarttim.yayvan bir tencereye tereyagimi  koyup yemeklik dogradigim soganlari ve sarimsagi kavurdum.icine salcami attim biraz kavurup kiymami da koyup kavurmaya devam ettim.kiymalar suyunu salip cekince biberleri ve patlicanlari da ekledim.tuz karabiber ekeledim.agzi kapali 30 dk kisik ateste pisirdim.ocaktan almaya yakin maydanozu da koyup karistirip altini kapattim yemek hazir.afiyetle.

Yorumlar

  1. Pilan tane tane nefiss görünüyor.
    Musakkada can çektiriyor.
    Ellerine sağlık.
    Sıcacık sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hosgeldin yorumlariniz degerli benim icin inanin.sevgilerle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)