dana yahni

cafe biscuitje

cafe biscuitje

 bana gore uzuuuun bir aradan sonra tekrar beraberiz.gecmis bayraminizi en icten dileklerimle kutluyorum.malum kurban bayrami. kurbanlar kesildi ese dosta dagitildi,yenildi,icildi,bitti.kesen kesmeyen kestiren herkesin allah kabul etsin kurbanini.
kurban kavurmalarla gecti.ben de dun cok sevdigim, yapmaktan ve yemekten de buyuk tat aldigim yahni yaptim.hem basit hemde lezizdir.dilediginiz kemikli etle de yapabilirsiniz.ben genellikle kuzu etiyle yapiyorum bu tarifi.eveeeet.
malzemeler:
500gr buyuk dogranmis dana eti
2ad paprika(etli biber)kirmizi,yesil
5ad patates
1buyuk sogan
3dis sarimsak
2yemek kasigi un
3yemek kasigi sivi yag
tuz,karabiber,kekik.....
yapilisi:
etleri bir guzel sularini birakip cekene kadar hasladim.daha sonra tencereye yagi ve sogani koyup biraz cevirdim.unu ilave edip kavurdum unun kokusu gitsin biraz.etleri de ilave ettim karistirdim,biberleri ve patatesleri de katip bir guzel karistirdim. daha sonra malzemeyle esit gelecek sekilde sicak su ekledim.sarimsaklari ikiye boldum icine attim,tuzu karabiberi vs ekleyip patatesler pisince atesten aldim.arzuya gore kekikle susleyin,size kalmis.afiyet olsun.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)