mucver(ablamdan)

turkiyedey dim bu hafta sonu;dun geldim.biraz ziyaret hem de ticaret(egitim).cok guzelbir dort gun gecirdim.akrabalarimla gorustum en onemlisi de egitim aldim isin ehl-i bir ustadan.
neyse onu daha sonra anlatacagim.ablacigim bana sabah kahvaltisinda cok lezzetli bir mucver yapmisti onu paylasmak istedim ayagimin tozuyla sizinle.
cafe biscuitje


cafe biscuitje

malzemeler:
3 orta boy kabak
4-5dal maydanoz
2-3dal dere otu
1yumurta
2corbakasigi un
bir miktar beyaz peynir
tuz karabiber
sivi yag
yapilisi:
kabaklar soyuluyor ve rendeleniyor.dogranan maydanoz ve dere otu,yumurta,un,peynir,tuz, karabiber kabaklara eklenip bir guzel malzeme birbirine yediriliyor.daha sonra az sivi yagladigimiz tavaya doseniyor.cevirerek pisiriliyor. ablamin mucverinin lezzeti ve kivami harikaydi.bayildim.siz de mutlaka deneyin.afiyetle.
ablacigim ellerine saglik.misafirperverliginize tekrar tesekkurler.enisteye de tabiki.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)