kurabiye cici


cafe biscuitje



cafe biscuitje


cafe biscuitje


normalde ismi bu degilse de ben artik bu kurabiyeleri boyle tarif ediyorum.yakismadiysa siz soyleyin.cok ciciler amaaa.
neyse bugun cocuklara hafta sonlarinda yaptigim kurabiye aliskanligina devam ediyorum.bu defa buradan aldigim tarifi uyguladim.umut sepeti ;yeni kesif.bayildim tariflere.ellerine saglik.
ben kurabiyeleri biskuvi seklinde yaptim.sutle yemeyi seviyor bizim afacanlar.hele bir de kurdelali olunca onlara verilmis bir hediye oldugunu daha da iyi anladilar bu kurabiyelerin.afiyet bal seker olsun cocuklarima.
malzemeler:
3su bard.un
2yumurta
150gr tereyagi ya da margarin
1/2 pk kabartma tozu
1limon kabugu rendesi ya da
4corbakasigi kakao(ben kakaolu yaptim)
1,5su bardagi pudra sekeri
yapilisi:
unu yoguracaginiz kabin icine eleyin.ortasini acip yumurtalari,yumusak tereyagini,kabatma tozunu,kakaoyu ya da limon kabugunu,pudra sekerini koyup hamur kulak memesi kivamina gelene kadar guzelce yogurun.
ben yogurduktan sonra hamuru bir yarim saat dinlendirdim.daha sonra biskuvi kaliplariyla kestim;kucuk bir aparatla da delikleri actim.175°isitilmis firinda yaklasik 15-20dk. pisirin.pisen kurabiyeleri izgara uzerinde soguttuktan sonra kurdela ile susleyin.afiyetle.....

Yorumlar

  1. İsmi çok yakışmış :)
    Ayrıca benim için de süpri oldu :)
    Beğenmene çok sevindim canım..
    Ellerine,emeğine sağlık..
    Bloggere hoşgeldn,nice cici paylaşımlara:)
    Resimlerini daha büyük yayınlarsan çok daha güzel gözükür zannımca,bunun için ise Ayarlar' a girip,oradan yayın düzenleyicisi seçinden ''Güncellenmiş düzenleyici''yi işaretlemen gerekiyor..
    Sevgilerimle canım..

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ediyorum nezaketinize. gercekten cok sevindim yorumunuza.mutlu oldum.dediklerinizi aynen uygulamaya calisacagim. sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)