kolay pogaca(mantarli)

cafe biscuitje

cafe biscuitje
yine mantarli yine mantarli....elimden gelse hayatimdaki butun yemekleri mantarli ve patlicanli yapmak isterdim herhalde.
bugun de yapmaktan cok keyif aldigim bu pogacayi mantarli denemek istedim.yiyenler de begendiler hani.gelelim tarifimize.tarif ufuk mutfakta'dan.onun da ellerine saglik.
malzemeler:
125gr. tereyagi oda sicakliginda
1su bardagi yogurt
1pk kabartma tozu
1/2cay bardagi sivi yag
1tatli kasigi tuz
4su bardagi un
uzeri icin:1yumurta sarisi ve susam
yapilisi:
butun malzemeyi yumusak bir hamur elde edene kadar yoguruyoruz.yaklasik 30 dk dinlendiriyoruz.ve daha sonra ceviz buyuklugunde parcalar kopartip icine ne arzu ediyorsak koyup yuvarlayarak kapatiyoruz.yaglanmis firin tepsisine dizip 180°isinmis firinda pisiriyoruz.gercekten kolay ve bayatlamayan bir pogaca hepinize tavsiye ederim.afiyet olsun....

Yorumlar

  1. ULKUCUGUM MUHTESEM BIR LEZZET OLUYOR... BEN DE SENIN SAYFANDA GORUNCE BU TARIFI HEMEN PEYNIRLI YAPTIM OGLUSA GECEN GUN...YUMUŞAKLIĞI VE LEZZETİ HARİKA OLDU.... ÇOK TEŞEKKÜRLER... MANTARLISINI DA SEN GETIRIRSIN BANA GELIRKEN ARTIK... :)) ÖPÜYORUM ÇOK... SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. canim hocam tabiki getiririm.gercekten benim de artik favori pogacam.sevgiyle kucakliyorum seni. (anneye ve sarp'a da selam)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)