brokoli corbasi

cafe biscuitje

cafe biscuitje
yesilin her turlusune hayranim.yemekte de,dogada da...karadenizli olmaktan olsa gerek yesilciyiz vesselam.
memleketimin her yeri cennet; ama ovmek gibi olmasin karadeniz bir baska degilmi arkadaslar.gormeyenler varsa ilk isleri bir karadeniz turu olsun derim.dogasi, denizi,havasi, yaylalari...muhtesem gercekten abartmiyorum.gormeye deger.kaybedeceginiz hicbirsey yok.
neyse cok uzattim galiba.
malzemeler:
500gr.brokoli
1buyuk boy patates
1sogan
1ad sebze bulyon
tuz karabiber
servis icin krema
uzeri icin:
1corba kasigi tereyagi
yapilisi:
brokolileri yikayin ve kucuk dallar halinde kesin
patatesleri kup dograyin
soganlari da yemeklik dograyip yaklasik 2lt kaynayan suya
butun malzemeleri atin.tuzu ve karabiberi de ekleyin.malzemeler pistikten sonra blendera vurun.uzerine tereyagi yakin.krema ile servis yapin.afiyetle.

Yorumlar

  1. blendıra vurun kısmında takıldım canım.süpersin.başarılarının devamını diliyorum.filiz

    YanıtlaSil
  2. cok sakacisin abla ama;tesekkur ederim.ben senin samimiyetine inaniyorum.opuldun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)