volovan tavuklu

tekrar merhaba.bugun volovan yapiyorum.
malzeme olarak belirtmeliyimki ben volovani hazir pakette aliyorum.ama siz milfoy hamurundan yapabilirsiniz.o da cok basit oluyor.
cafe biscuitje
volovanin ic malzemesi icin:
2 ad tavuk gogsu(kusbasi dogranmis)
300gr.mantar
tuz
besamel sos:(blogumda lazanya tarifinde kullandigim besamel sosun aynisi)
yalniz besamel sos miktari fazla olmali.
tavuklari ve mantarlari hasliyoruz.lokum kivamina gelince yapmis oldugumuz besamel sosla karistirip koyu bir soselde ediyoruz.
hazirladigimiz volovanlara dolduruyoruz.ister normal doldurup uzerine kasar rendesi serpip 200°isitilmis firinda kasarlar eriyene kadar yaklasik 5-10dk isitip servis yapin.
isterseniz resimde gordugunuz gibi normal bir sekilde servis yapabilirsiniz.
yanina da en cok patates puresi yakisiyor.

cafe biscuitje

cafe biscuitje
cafe biscuitje

Yorumlar

  1. çok güzel görünüyor. bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. süperrrrrr eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. bravo eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. slm sizi yeni keşfettim.galiba sizde yenisiniz .yaptıklarınızı beğendim.çok anlaşılır şekilde anlatıyorsunuz.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Ulku hanim bu volovandan bizde bekleriz harika gozukuyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

yorum yapan herkese simdiden tesekkurler.siz yazdikca bu blok da var sevgilerimle

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)