tortilla rulo atistirmaliklar

cafebiscuitje


tekrar merhaba.bugun ilkaycigimin iki oglunun gecikmis de olsa dogum gunlerini kutladik.bahcede yaptigi dogum gunune yine sevdigim tum dost ve akrabalarim katildi.cok neseli gecti.yine uzun zamandir biraraya gelememis dostlar hasret giderdik.sabah hava bozuk olup yaniltsada ogleden sonra yaz gunesi bize kendini hissettimeyi fazlasiyla basardi.iyiki yaptin ilkaycigim bu partiyi,iyiki ogullarini dogurmussun.ogullarinla nice mutlu senelere insallah.......
neyse gelelim tortilla rulolarima.ilkaydan habersiz bir cesit de atistirmalik birseyler yapayim dedim.gerci onun yaptiklari da taktire sayandi ama.evdeki malzemelerle hemencecik neyaparim?dedim.tortilla rulolar cikti ortaya.....
tortilla rulo:
malzemeler:
4ad buyuk boy tortilla ekmegi
1ad.domates
1/2su bardagi yesil zeytin
1/2su bardagi siyah zeytin
100gr.beyazpeynir
2corba kasigi sambal(aci biber sosu)
10dal maydanoz
baglamak icin yesil sogan
hazirlanisi:
butun malzemeleri robotta bir guzel cektirdim.bu karisimi daha sonra tortillalarin ustune yayip rulo yaptim.istedigim buyukluklerde kesip yesil soganlarla bagladim.afiyet olsun.



cafebiscuitje




cafebiscuitje


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

sehriyeli muhallebili citir tatli......

yalanci incir uyutmasi

peynirli witloof(hindiba veya andiv)